درباره ارتباط خبر بیشتر بدانید

ارتباط خبر کار خود را از سال ۱۳۹۷ با مجوز رسمی معاونت مطبوعاتی شروع کرده است این مجموعه تلاش می کند حوزه علوم ارتباطات را عمومی تر برای مخاطبان خود بشناسد.

ارتباط خبر یک سایت تخصصی علوم ارتباطات اجتماعی نیست اما می کوشد از پنچره ارتباطی به مسایل پیرامون خود نگاه کند و همسو با خواست مخاطبان خود حرکت نماید.

مشی رسانه‌ای پایگاه و اعضای تحریریه این مجموعه کندوکاو بیشتر، توجه به ارتباطات و روابط عمومی و گاها خصوصی انسانهاست!

این مجموعه رسانه‌ای خود را در امر اطلاع‌رسانی مستقل می‌داند و در چارچوب قوانین کشور فعالیت خود را شکل داده است.

از انتقادات و نظرات همه مخاطبان و علاقمندان استقبال می کند. ایده های خود را برای بهتر شدن ارتباط خبر برای ما ارسال کنید.

مدیریت رویدادها با ارتباط خبر

ما علاوه بر رسالت اصلی خود بعنوان پایگاه اطلاع رسانی می‌تواند مدیریت رویدادهای مهم و تاثیرگذار در

حوزه های روابط عمومی، ارتباطات، تبلیغات و بازاریابی از طریق پوشش خبری کامل رویدادها، تهیه عکس و گزارش های تصویری از رویدادها، ایجاد آیکون خبری بر روی سایت.

ترجمه اخبار و گزارش ها به زبان های خارجی، جریان سازی خبری و بخش همزمان مراسم های مختلف در سایت، تامین نیازهای خبری و اطلاعاتی واحدهای روابط عمومی، ارایه خدمات خبری آرشیوی، تهیه ،انتشار ویژه نامه خبری و بریده جراید.

اجرای پروژه های پژوهشی و مطالعاتی مورد نیاز با استفاده از ظرفیت ها و تجربیات موجود، تحلیل محتوا، نظرسنجی و افکارسنجی خبری در زمینه ها و درخواست های مورد نیاز- طراحی، راه اندازی، پشتیبانی فنی و محتوایی سایت های خبری سازمان ها و نهادها و برگزاری دوره ها و کلاس های آموزشی- تخصصی و دوره های کوتاه مدت روابط عمومی و فن آوری اطلاعات را برعهده گیرد.
ارتباط خبر ضمن پرهیز از درگیری های کم فایده رسانه ای، آماده است تا با درج تحلیل ها و مقالات صاحب نظران و فرهیختگان، زمینه مناسبی برای تضارب آرا و اندیشه ها و ارائه آن به عموم مردم فراهم آورد.

پیشاپیش از راهنمایی ها و نقدهای مخاطبان گرامی در جهت رفع نقایص فنی و محتوایی و ارتقای کیفی این پایگاه خبری، تحلیلی استقبال می کنند.

نام پایگاه: ارتباط خبر
صاحب امتیاز و مدیرمسئول: نقی فرشباف تقی نژاد
ertebatkhabar@gmail.com

ارتباط خبر