طبق گزارش HubSpot که از دو نظرسنجی تشکیل شده است، یکی از بازاریابان رسانه‌های اجتماعی و دیگری از مصرف‌کنندگان آمریکایی؛ اینستا هنوز جایی است که بیشتر بازاریابان (خوب، ۵۱٪) قصد دارند هزینه‌های بازاریابی خود را افزایش دهند.

Adweek گزارش می‌دهد که اینستاگرام در بسیاری از معیارها جلوتر بود. بازاریابان می‌گویند که پلتفرم متا بهترین ROI، تعامل و کیفیت را در بین هر شبکه‌های اجتماعی ایجاد می‌کند. اینستاگرام همچنین دارای دقیق‌ترین الگوریتم و بیشترین چشم‌انداز رشد است.

علاوه بر این، اینستا ظاهرا برای توسعه یک جامعه برند آنلاین عالی است، که ۹ از ۱۰ بازاریاب آن را برای استراتژی اجتماعی خود “کاملا ضروری” می‌دانند.

در یک اقتصاد کند، بازاریابان رسانه‌های اجتماعی باید بودجه خود را کنترل کنند و مراقب بازگشت سرمایه باشند.

سباستین میکوزی، معاون تحول دیجیتال در برند باکاردی، می‌گوید: «ما اینستاگرام را به‌عنوان پلتفرمی می‌بینیم که پیوند بهتری برای ایجاد فرصت‌های تبدیل فروش ارائه می‌دهد.»