مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان آذربایجان شرقی ازبرگزاری جلسه مشترک با مدیران و مسئولین استانی پست بانک جهت تسهیل در پرداخت تسهیلات بند الف تبصره (۱۸) قانون بودجه سال ۱۴۰۱ به منظور توسعه کسب و کارهای حوزه فاوای استان خبر داد.
به گزارش ارتباط خبر – به منظور بررسی وضعیت درخواست های ثبت شده و چگونگی تسهیل و تسریع فرایند در راستای جذب حداکثری سهمیه استان آذربایجان شرقی از تسهیلات بند الف تبصره (۱۸) قانون بودجه سال ۱۴۰۱ جلسه مشترک فی مابین این اداره کل و مدیریت امور شعب پست بانک استان برگزار شد.
در این نشست: فرزاد با تشریح اکوسیستم فناوری اطلاعات و نوع فعالیت بخش خصوصی در این حوزه اعلام کرد: توسعه صنعت فاوا با توانمندسازی بخش خصوصی میسر است.
وی با تاکید بر نقش و اهمیت صنعت فاوا در اقتصاد، گفت: فناوری اطلاعات به عنوان پیشران توسعه، توانمندساز حوزه‌های دیگر و تسهیل کننده زندگی و کسب و کار در جامعه است که با تداوم در نوآوری می‌تواند افزایش فرصت‌های اقتصادی، تجاری، سرمایه‌گذاری و درنهایت ارتقا و بهبود سطح رفاه و زندگی مردم را به ارمغان آورد.
نماینده ارشد وزارت ارتباطات در استان با اشاره به برنامه های حمایتی وزارت ارتباطات ازشرکت ها و فعالین این بخش، انتخاب پست بانک به عنوان بانک عامل در پرداخت تسهیلات مذکور را هوشمندانه عنوان کرد و خواستار تسهیل و تسریع در فرآیند اعطای تسهیلات شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان آذربایجان شرقی، در این جلسه، پورحسین، مدیر امور شعب پست بانک استان با بیان اینکه: رویکرد این بانک حمایت حداکثری از فعالین حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات است، اعلام آمادگی کرد: بیشترین تسهیلات اعطایی در جهت رشد و توسعه این حوزه تخصیص یابد.