حسن خسروی_ خبرنگار مزاحم نیست؛ مراحم است. خبرنگار؛ رزمنده جان برکف میدان مبارزه با جهل و خرافه و نادانی است. خبرنگار؛ مرد میدان تنویر افکار عمومی است. خبرنگاران؛ راست قامتان بلند همتی هستند در برابر انحرافات اجتماعی؛ سیاسی و اقتصادی.

شهیدان شاهد؛ مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی؛ غریبانه و غم انگیز و مظلومانه رفتند و چه زیبا و عجیب است که چهلم آن ثبت کنندگان تاریخ؛ تاریخی شده است با روز خبرنگار.

یادشان گرامی و راه‌شان ماندگار.

بیایید برای‌شان یادبود جانانه ای برپا کنیم. بیایید حرفه مقدس خبرنگاری را پاس بداریم. بیایید برای استخدام؛ معیشت؛ مسکن؛ بیمه و سختی کار و… خبرنگاران کاری کنیم کارستان. بیایید باور کنیم و ایمان داشته باشیم که خبرنگار؛ سنگربان بیدار دروازه های گردش اطلاعات و روشنگری در جامعه است.

خبرنگار مزاحم نیست؛ مراحم است. خبرنگار؛ رزمنده جان برکف میدان مبارزه با جهل و خرافه و نادانی است. خبرنگار؛ مرد میدان تنویر افکار عمومی است. خبرنگاران؛ راست قامتان بلند همتی هستند در برابر انحرافات اجتماعی؛ سیاسی و اقتصادی.

خبرنگار؛ فانوس روشنی بخش مسیر حق طلبی و ظلم ستیزی و افشای حقیقت هاست تا حق و باطل از هم تمییز داده شوند. خبرنگار؛ پر از شور و شعور و شوق است. خبرنگار؛ سرشار از عشق و خدمت و همراهی است. خبرنگار؛ مشاور امین و صادق و بی‌طرفی است برای آنکه ما به بیراهه ها نرویم. قدرشان را بدانیم و راهشان را همواره هموار کنیم برای کمک به رشد و توسعه پایدار کشور.

روحشان شاد و یادشان گرامی باد.