تحقیقات رهبری بحران نتیجه می گیرد که عملکرد رهبری در بحران نشان دهنده صلاحیت یک سازمان است، زیرا آزمون بحران نشان می دهد که ساختار رهبری این نهاد تا چه اندازه در خدمت اهداف سازمان بوده و در برابر بحران مقاومت می کند.

اگر در حال سرمایه گذاری بر روی یکاستراتژی روابط عمومی برای تجارت خود هستید، در اینجا ۵ دلیل برای این امر ذکر شده است:

روابط عمومی منجر به تولید می شود
باید از هر فرصتی برای جذب مشتری جدید استفاده شود. یک استراتژی روابط عمومی مؤثر می تواند منجر به تحقق این هدف شود. با حضور هوشمندانه در رسانه ها، کسب و کار شما به مخاطبان کاملاً جدیدی معرفی می شود که شاید هرگز با تلاشهای بازاریابی فعلی قابل حصول نباشد.

حضور برنامه ریزی شده در رسانه ها در مواقع مناسب می تواند توجه سرمایه گذاران بالقوه را به خود جلب کند. آنها احتمالاً می خواهند درباره شرکت شما و چگونگی سرمایه گذاری خود برای کمک به توسعه، اطلاعات کسب کنند. بدون روابط عمومی، این امر محقق نمی شود. روابط عمومی، اعتبار کسب و کار شما را افزایش می دهد.

کمپین های روابط عمومی می توانند مشتری و کارمندان آینده نگر را جلب کنند اما تحقق این هدف مستلزم برنامه ریزی و آماده سازی است. با تکنیک های صحیح، می توانید فعالیت های ارتباطی خود را افزایش داده و به دنبال جذب بهترین استعدادها باشید. هرچند که هنوز حفظ روابط با کارمندان اهمیت دوچندان دارد.

روابط عمومی اطمینان می دهد که کنترل بیشتری در مورد آنچه در رسانه ها پخش می شود داشته باشید.

تاریخ به ما نشان داده است که شرکتها در مورد نحوه پاسخگویی به بحران، رویکردهای مختلفی را اتخاذ کرده اند. برخی از پاسخ ها نسبت به سایرین موفق تر بوده اند. صرف نظر از نحوه انتخاب هیئت مدیره برای پاسخ به بحران، تصمیمات آنها می تواند تأثیر قابل توجهی بر سهام شرکت و اعتبار آن داشته باشد. این بسیار مهم است که رهبران شرکتها از طریق نتایج احتمالی تصمیمات خود با دقت فکر کنند.

 

اگرچه تصمیمات روشنی در مورد رویکردهای درست یا نادرست برای مدیریت بحران وجود ندارد، اما مهم است که هیئت مدیره تشخیص دهد وقتی اعتبار شرکت در معرض خطر است، ارزش بازار شرکت نیز در معرض خطر است. در تحقیقات وبر شاندویک، مدیران ۶۳ درصد از ارزش بازار خود را به اعتبار شرکت نسبت دادند.

 

تحقیقات رهبری بحران نتیجه می گیرد که عملکرد رهبری در بحران نشان دهنده صلاحیت یک سازمان است، زیرا آزمون بحران نشان می دهد که ساختار رهبری این نهاد تا چه اندازه در خدمت اهداف سازمان بوده و در برابر بحران مقاومت می کند.

اگرچه روابط عمومی در مورد ایجاد یک تصویر مثبت در نگاه عموم مردم است، اما به شما کمک می کند تا وقتی بحران به شما می رسد یک برنامه پشتیبان تهیه کنید./شارا