1. بومی سازی مشاغل منجر به درآمد بیشتر کسب و کارها می شود. برای بهره مندی کامل از بومی سازی مشاغل، باید محلی سازی رسانه های اجتماعی را به کار بگیرید.

رسانه های اجتماعی به یک ابزاری بزرگ برای بازاریابی تبدیل شده اند – با این سیستم عامل ها می توانید به هر بازار جهانی نفوذ کنید. شما می توانید به مشتریان بالقوه در سراسر جهان دسترسی پیدا کنید و می توانید آنها را متقاعد کنید از شما خریداری کنند.

به طور خلاصه، بومی سازی رسانه های اجتماعی به شما امکان می دهد برای خدمات و محصولات خود بصورت آنلاین و با رویکردی چند زبانه، چند فرهنگی فعالیت کنید.

 

در اینجا خلاصه ای از روش هایی که این روند جدید می تواند بر کسب و کار شما تأثیر مثبت بگذارد آمده است:

وقتی مردم متوجه شوند که صفحات رسانه های اجتماعی شما با آنها به زبان مادری صحبت می کنند، علاقه آنها به محصولات شما افزایش می یابد. مردم همیشه در تعامل با محتوای رسانه های اجتماعی که به زبان مادری خود هستند احساس راحتی بیشتری می کنند زیرا در ترجمه هرگز دچار مشکل و زحمت نمی شوند. هرچه دنبال کننده بیشتری در رسانه های اجتماعی داشته باشید، مخاطب بیشتری خواهید داشت و ترافیک آنلاین وب سایت شرکت شما بیشتر خواهد شد.

بومی سازی رسانه های اجتماعی این امکان را برای شما فراهم می کند که به بازخورد مشتری به چندین زبان گوش دهید و سپس با کمک یک شرکت ترجمه به زبان آنها به آنها پاسخ دهید.

۳. تبلیغات دقیق
انتشار آگهی به زبان انگلیسی و سپس انتظار داشتن از افراد غیر بومی برای ترجمه آن با استفاده از مترجمان آنلاین بسیار ساده است. مهارت ترجمه آنها می تواند گمراه کننده باشد زیرا آنها محتوای شما را کلمه کلمه ترجمه می کنند و روح تبلیغات را از بین می برند. با بومی سازی تبلیغات، شما می توانید تبلیغات را برای افراد مختلف سفارشی کنید؛ از فرهنگ آنها، ترجیحات زبانی و رفتار مشتری استفاده کنید.

۴- بهبود شهرت برند
بومی سازی محتوای شما در فیس بوک و اینستاگرام باعث می شود کاربران آن سیستم عاملها از شما قدردانی کنند. بعلاوه این امر نه تنها باعث می شود مشتریان احساس کنند شرکت شما علاقه های آنها را در نظر گرفته است بلکه سبب بهبود شهرت برند نیز می شود.

وقتی افراد می توانند با پست های رسانه های اجتماعی شما در تعامل باشند، برند و محصولات شما را نیز بهتر می فهمند. این بدان معناست که اگر آنها عاشق هر یک از محصولات شما باشند، آنها در فیس بوک یا توییتر شما به گویش های محلی خود در باره آن اظهار نظر می کنند – این به طور طبیعی باعث افزایش معرفی محصول در بین افرادی است که به آن لهجه صحبت می کنند.