اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی در حوزه نماز در آذربایجان شرقی به عنوان دستگاه برگزیده انتخاب شد.

به گزارش ارتباط خبر – در مراسم تجلیل از فعالان برگزیده اقامه نماز استان آذربایجان‌شرقی از “اداره کل تعاون کارورفاه اجتماعی آذربایجان شرقی”به عنوان دستگاه اجرایی برگزیده حوزه نماز قدردانی شد.

در آئین ویژه ای با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان‌شرقی و مسئولین ارشد ستاد اقامه نماز استان دستگاههای برتر استان در حوزه نماز معرفی و از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی به عنوان دستگاه برگزیده نماز قدردانی بعمل آمد.
نماینده ولی فقیه در استان در این مراسم گفت: نماز آثار و برکانی فراوانی دارد که هم زندگی فردی و هم زندگی اجتماعی و سازمانی فرد را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم تکریم ارباب رجوع، رعایت حقوق دیگران، کاهش اضطراب در سالخوردگی و بازنشستگی، تواضع و فروتنی و آرامش روحی و روانی را از برکات اقامه نماز برشمرد.

وی افزود: برگزاری نماز جماعت در ادارات سبب می‌شود کارمندان شناخت بیشتری از یکدیگر پیدا کنند و باعث سلامت روحی در محیط اداری، فعال شدن حیاء در امور اجتماعی و خودکنترلی افراد نسبت به رفتار‌های ناسالم و رفع آسیب‌های اداری می‌شود.

استاندار آذربایجان شرقی هم نماز را ویترین دین مبین اسلام خواند و گفت: نماز رابطه عاشقانه خالق و مخلوق است و اگر بتوانیم این فریضه را نهادینه کنیم بسیاری از مشکلات جامعه حل می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی؛ رحمتی بر لزوم فراهم کردن بستر‌های لازم و زمینه برگزاری نماز جماعت در ادارات، دانشگاه‌ها، مدارس و مراکز تجاری و حل مشکل کمبود امام جماعت در مساجد استان تاکید کرد و توجه بیشتر به نمازخانه‌های بین راهی استان را خواستار شد.