کروناویروس زندگی روزمره شما، من و مردم سراسر جهان را تغییر داده است و همچنین سؤالاتی را مطرح کرده است که آیا کسب وکارها باید در این مواقع دشوار به تبلیغ برندهای شخصی و تجاری خود ادامه دهند.

اگر به دنبال به دست آوردن فرصت‌های رسانه‌ای هستید به سه مورد زیر توجه داشته باشید:

اعتبارنامه شما نقش مهمی در جلب توجه رسانه ها خواهد داشت. همانطور که قبلاً اشاره کردم افراد حرفه ای پزشکی تنها افرادی نیستند که می توانند تخصص خود را ارائه دهند. مشاغل دیگر هم می توانند این کار را انجام دهند. برای مثال، متخصصان مالی می توانند با آنچه در مورد برنامه های بازنشستگی مردم رخ می دهد صحبت کنند. کارشناسان منابع انسانی می توانند در مورد موضوعات مربوط به نیروی کار بحث کنند. یک متخصص زنجیره تأمین می تواند در مورد مشکلاتی که فروشگاه ها در تهیه محصولات با آن روبرو هستند صحبت کند. به این فکر کنید که اعتبار شما چیست و چگونه آنها به بعضی جنبه های آنچه اکنون اتفاق می افتد مربوط می شوند.

این مورد دیگری است که می توانید از این تخصص برای ارائه مطالب مفید به رسانه ها استفاده کنید. برای موفقیت و کسب پوشش خبری، پاسخ شما به سؤالات رسانه ها باید متفکرانه و آموزنده باشد. اگر اطلاعاتی را ارائه دهید که برای مخاطبان آن‎‌ها با ارزش نباشد منتشر نخواهد شد.

پاسخ به موقع در رسانه ها

در بسیاری از موارد، مردم اکنون که با بیماری کرونا دست و پنجه نرم می کنند می خواهند با شما صحبت کنند نه فردا، نه هفته آینده. این برنامه آنهاست نه مال شما. اگر به موقع به آنها بازنگردید، آنها متخصص دیگری را پیدا می کنند.