ما باید بیشتر از گذشته با کانالهای پیام دهی و ارتباطی خود استراتژیک تر عمل کنیم، زیرا محیط هایی که با بیماران، طرفداران و رهبران صنعت ارتباط برقرار می کنیم به طور روزافزون اشباع تر می شوند.

درست در سال جاری، ما شاهد اجرای برنامه های آزمایشی و ابتکارات جدید با ارائه راه حل های درمانی مقرون به صرفه تر و در دسترس تر توسط غول های فناوری مانند آمازون و فیسبوک بودیم و این اطمینان حاصل شد که بیماران در سال ۲۰۲۰ گزینه های درمانی بیشتری نسبت به گذشته دارند. این به معنای ارتباط برقرار کردن است، ما باید بیشتر از گذشته با کانالهای پیام دهی و ارتباطی خود استراتژیک تر عمل کنیم، زیرا محیط هایی که با بیماران، طرفداران و رهبران صنعت ارتباط برقرار می کنیم به طور روزافزون اشباع تر می شوند.

افزایش مصرف گرایی
با افزایش ابزارهای دیجیتالی، بیماران در حال انتخاب پزشکی هستند و انتظار دارند سطح خدمات، موازی سایر صنایع در زندگی روزمره آنها باشد. بیماران می خواهند دسترسی سریع به خدمات و منابع مراقبت های بهداشتی را درست همانطور که آمازون وعده تحویل ۲ روزه را داد، بدهد. حتی بیشتر، آنها توجه بیشتری به بررسی ها و نظرسنجی های آنلاین می کنند و تصمیماتی مشابه با نحوه برنامه ریزی سفر یا انتخاب رستوران در Yelp می گیرند.

تأثیرگذاری بر بهداشت و درمان
استفاده از افراد مشهور یا تأثیرگذار در رسانه های اجتماعی مفهوم جدیدی برای صنعت روابط عمومی نیست، اما ارتباطات مراقبت های سلامتی در انطباق با آن کند رشد کرده است.

انتظار دارید که در سال ۲۰۲۰ تأثیرگذارانی که به عنوان بیمار معرفی می شوند، افزایش قابل توجهی داشته باشند، داستان های آنها را به اشتراک بگذارند، محصولات بدون نسخه و یا آگاهی از وضعیت بیماری را افزایش دهند.

این تأثیر گذاران اعتبار شخص ثالث جدیدی را برای مراقبت های سلامتی به ارمغان می آورند که نحوه دسترسی افراد به مراقبت های سلامتی را تغییر می دهد یا حمایت/ درمان را در نظر می گیرد.