مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان‌شرقی گفت: روز حسابدار یادآور نقش بی بدیل حسابداران در عرصه های مختلف اقتصادی و مالی به خصوص در حوزه وصول با اصول مالیات است.
به گزارش ارتباط خبر – عیسی اورج زاده در جمع همکاران شاغل حسابداری، ضمن تبریک روز حسابدار به همکاران فعال در عرصه حسابداری و جامعه حسابرسان مالیاتی، افزود: روز حسابدار یادآور همگرایی و خرد ورزی جمعی و اعتلای نقش بی بدیل حسابداران در عرصه های مختلف اقتصادی، مالی، ذیحسابی و حسابرسی به خصوص در حوزه وصول با اصول مالیات است.
اورج زاده، حسابداری را در حوزه مالیات با توجه به پیچیدگی های این عرصه یکی از مشاغل مهم و بسیار حساس دانست و افزود: حسابدار باید با مدیریت صحیح و شفاف سازی در کار خود موجبات تقویت بنیه مالی سازمان و شفاف سازی فرآیندهای مالیاتی و نیز فراهم آوری اطلاعات صحیح جهت تصمیم گیری های اثربخش را فراهم نماید.
وی، با تاکید بر اینکه حسابداری و حسابرسی در تمامی شریان‌های اقتصادی کشور جریان دارد، خاطر نشان کرد: با به‌کارگیری حسابداری می‌توان در راستای تقویت نظام مالی کشور زمینه‌های لازم را برای ارتقای بهره‌وری، صرفه‌جویی در هزینه‌های عمومی کشور و شفاف‌سازی اقتصادی را فراهم کرد و بدین ترتیب به تقویت نظام مالی کشور کمک نمود.
مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان‌شرقی، وظیفه حسابداران را بسیار حساس و خطیر عنوان کرد و افزود: حسابداری از جمله مشاغلی است که به جهت سر و کار داشتن با مباحث مالی، همواره مورد توجه است و حسابداران باید در انجام امور محوله دقت نظر بالایی داشته باشند.
در این مراسم، حکم ارتقا سه نفر از همکاران شامل آقای اصغر ایمان زاده به سمت رئیس اداره درآمد، خانم عزیزه شاکر به سمت معاون اداره درآمد و آقای سعید فراقی به سمت حسابدار مسئول توسط مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان‌شرقی ابلاغ گردید.
به گزارش روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی آذربایجان شرقی، در پایان، با اهدای لوح سپاس از همکاران شاغل در حوزه حسابداری اداره کل تجلیل به عمل آمد.