مدیر روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت و نقش فعالان حوزه روابط عمومی در خصوص موضوع جهاد تبیین در شرایط کنونی اظهار کرد: مدیران روابط عمومی در تحقق حداکثری موضوع جهاد تبیین مسئولیت اصلی دارند و سربازان خط مقدم این جبهه هستند.

به گزارش ارتباط خبر – مجتبی کرمانی‌زاده امروز در سومین گردهمایی مدیران سازمان‌های اقتصادی و بخش خصوصی استان، گفت: موارد مختلف در حوزه روابط عمومی باید در جلسات متعدد مطرح شود تا با هم‌اندیشی تک تک فعالان این حوزه، راهکارهای موثر برای رشد و توسعه این بخش ارائه شود تا فعالان این حوزه بدون دغدغه همگام با پیشرفت‌های روز بتوانند به وظایف خطیر خود بپردازند.

وی ادامه داد: با وجود این که بخش خصوصی پرچمدار اقتصادی استان است ولی متاسفانه بسیاری از مسائل در این حوزه مغفول مانده است.

مدیر روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با بیان این که اتفاقات ارزشمندی در بخش تولید استان در حال انجام است، افزود: روابط عمومی‌ها با کمک اصحاب رسانه باید اقدامات بخش خصوصی را به جامعه منعکس کنند تا مردم در جریان اتفاقات این بخش قرار گیرند.

کرمانی‌زاده، مدیران روابط عمومی بخش‌ دولتی و بخش خصوصی را به تولیدکنندگان تشبیه کرد و گفت: تمام فرایند تولید در بخش روابط عمومی با تولید ایده، فکر و محتوا اتفاق می‌افتد که فرآیندی حساس و مهم است.

مدیر روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی افزود: با توجه به این که بسیاری از افتتاح‌های ایام دهه فجر به همت بخش خصوصی استان انجام می‌شود بنا بر این از روابط عمومی‌های بخش دولتی انتظار داریم تا همکاری مضاعفی را با روابط عمومی های بخش خصوصی داشته باشند.

 

لازم به ذکر است؛ در این نشست بسیاری از مدیران روابط عمومی دستگاه های دولتی و بخش خصوصی برخی از مسائل و دغدغه های این حوزه را مطرح کردند که با هم اندیشی و هم‌فکری، راهکارهای موثری برای توسعه و پیشبرد اهداف سازمانی در راستای تحقق حداکثری جهاد تبیین ارائه شد.

 

خبرنگار: فاطمه ملک پور