چگونه می توانید اطمینان حاصل کنید که ارزش پول خود را از بازاریابی و موارد روابط عمومی دریافت می کنید؟ بخش اعظم آن به توانایی شما برای بازیابی محتوای شما بر می شود.

صرف نظر از اندازه موسسه شما، بازاریابی روابط عمومی میزان قابل توجهی از بودجه را مصرف می کنند.

بیشتر بسترهای رسانه ای نسبت به گذشته می توانند برای انتشار متون خبری در مورد حرفه شما استفاده شوند، اما تولید و قرار دادن محتوای تولید شده هنوز به وقت و هزینه زیادی نیاز دارد.

بنابراین چگونه می توانید اطمینان حاصل کنید که ارزش پول خود را از بازاریابی و موارد روابط عمومی دریافت می کنید؟ بخش اعظم آن به توانایی شما برای بازیابی محتوای شما بر می گردد.

با استفاده از چند تاکتیک کلیدی برای هدف گذاری یا استفاده مجدد از مطالبی که قبلاً ایجاد کرده اید، شما را قادر خواهد ساخت که ضمن افزایش اهداف خود، بودجه بازاریابی و روابط عمومی خود را نیز افزایش دهید.

تبدیل محتوا به قالب های جدید راهی عالی برای بهینه سازی بازاریابی و مطالب روابط عمومی شماست. از این گذشته، مخاطبان هدف شرکت شما همه لزوماً ترجیحات یکسانی را برای قالب های محتوا به اشتراک نمی گذارند. برخی از خواندن پست های وبلاگ لذت می برند. برخی دیگر، دریافت اطلاعات از طریق اینفوگرافیک را ترجیح می دهند و هنوز هم افرادی هستند که به پادکست گوش می دهند یا یک فیلم در یوتیوب تماشا می کنند.

طبق تحقیقات ادیسون، ۳۲ درصد از آمریکایی ها به طور ماهانه به پادکست ها گوش می دهند و حتی احتمال دارد که مردان و خانواده های پردرآمد بیشتر این کار را انجام دهند. تحقیقات گوگل نشان داده است که تقریباً ۸ نفر از ۱۰ بزرگسال در بین سنین ۱۸ تا ۴۹ سال به طور ماهانه یوتیوب را تماشا می کنند.

تعداد بسیاری نیز وبلاگ می خوانند، اما شکل های دیگر محتوا بسیار محبوب هستند. بسیاری از کسانی که بیانیه مطبوعاتی را از شرکت شما دور می کنند به راحتی می توانند یک فیلم یوتیوب کاملاً قانع کننده را پیدا کنند.

گزارش وضعیت بازاریابی ویدیویی هات اسپات نشان می دهد که ۷۲ درصد از مصرف کنندگان ترجیح می دهند اطلاعات برندها را از طریق فیلم و نه به صورت متن دریافت کنند.

هنگامی که در قالب مورد نظر خود به مشتریان خود رسیدید، آنها به احتمال زیاد با شما مشارکت می کنند.

نویسنده: لوکاس میلر
مترجم: مریم میرعبدالحق