۸۰ درصد از رهبران کسب‌وکار پیش‌بینی می‌کنند که بودجه شبکه‌های اجتماعی شرکت آن‌ها در سه سال آینده افزایش می‌یابد و در بین آن‌ها، بیش از ۲ نفر از هر ۵ نفر (۴۴٪) تخمین می‌زنند که بودجه آن‌ها بیش از ۵۰ درصد افزایش یابد.

ارتباط خبر – رسانه‌های اجتماعی به کانون زندگی روزمره مصرف کنندگان تبدیل شده اند. اینجا جایی است که اخبار منتشر می شود، روندها ظاهر می شوند و جوامع شکل می گیرند. هرچه نفوذ اجتماعی بیشتر شود، داده‌ها و بینش رسانه‌های اجتماعی برای اداره یک سازمان موفق و رقابتی حیاتی تر می شود.

نظرسنجی هریس، به نمایندگی از Sprout Social، بیش از ۷۵۰ رهبر در بازاریابی رسانه‌های اجتماعی، مراقبت از مشتری و ارتباطات از بخش‌های مختلف کسب‌وکارهای ایالات متحده و بریتانیا را مورد بررسی قرار داد تا درک بهتری از نحوه سرمایه‌گذاری آنها در رسانه‌های اجتماعی و تأثیر آن در سراسر سازمان‌ها داشته باشد. با وجود روندهای اقتصاد کلان فعلی، انتظار می رود بودجه رسانه‌های اجتماعی افزایش یابد – اما رهبران به فناوری های نوظهور و سایر تغییرات سازمانی چشم دوخته اند تا حداکثر سود را تضمین کنند.

یافته های کلیدی تحقیق عبارتند از:

 

– ۸۰ درصد از رهبران کسب‌وکار پیش‌بینی می‌کنند که بودجه شبکه‌های اجتماعی شرکت آن‌ها در سه سال آینده افزایش می‌یابد و در بین آن‌ها، بیش از ۲ نفر از هر ۵ نفر (۴۴٪) تخمین می‌زنند که بودجه آن‌ها بیش از ۵۰ درصد افزایش یابد.

 

– ۹۰٪ از رهبران موافق هستند که موفقیت شرکت آنها به این بستگی دارد که چگونه می تواند به طور موثر از داده‌ها و بینش رسانه‌های اجتماعی برای اطلاع رسانی استراتژی کسب‌وکار استفاده کند.

 

– ۹۷ درصد از رهبران موافق هستند که هوش مصنوعی (AI) و یادگیری ماشین (ML) شرکت‌ها را قادر می‌سازد تا داده‌ها و بینش‌های رسانه‌های اجتماعی را کارآمدتر تجزیه و تحلیل کنند.

 

منبع انگلیسی: sproutsocial

منبع فارسی: شارا