از پلتفرم های وبینار به نفع خود استفاده کنید. به عنوان مثال، تصور کنید که شما قصد دارید یک رویداد بزرگ برگزار کنید. در مورد میزبانی و نحوه واگذاری آن به طور واقعی فکر کنید، این کار را در دو بخش انجام دهید.

چگونه می توانید رویداد مجازی خود را متمایز کنید:

از پلتفرم های وبینار به نفع خود استفاده کنید. به عنوان مثال، تصور کنید که شما قصد دارید یک رویداد بزرگ برگزار کنید. در مورد میزبانی و نحوه واگذاری آن به طور واقعی فکر کنید، این کار را در دو بخش انجام دهید.

ترتیب این رویداد در دو بخش، از نشستن طولانی مدت پشت رایانه ها را کاهش می دهید. علاوه بر این، ایجاد یک استراحت بین جلسات، به افراد فرصتی برای تعامل واقعی می دهید. همچنین به شما امکان می دهد به سؤالات پاسخ دهید.

اگر قرار بود به صورت حضوری میزبان ناهار شرکت کنندگان باشید، ناهار را برای آنها تهیه می کنید. این نباید در یک همایش مجازی متفاوت باشد. کارت تحویل ناهار را به شرکت کنندگان ارسال کنید. مردم ضمن لذت بردن از غذای خوب و مکالمه، از ژست و ایجاد فرصتی برای ارتباط چهره به چهره از طریق رایانه قدردانی می کنند.

در دوره کروناویروس، بسیاری از ما هرگز توانایی تعامل روزانه با همکاران خود را نمی پذیریم.

به جای ارسال یک پست تبلیغاتی به همراه عکسی از شخص میزبان این رویداد، از آنها بخواهید ویدیویی را برای دعوت از مردم برای حضور در این رویداد مجازی ضبط کنند. این فیلم می تواند در چندین سیستم عامل رسانه اجتماعی و حتی از طریق پست الکترونیکی استفاده شود.

به این ترتیب به مخاطبان نشان می دهید که از همکاری با آنها هیجان زده اید، حتی اگر مجازی باشد.

همین کار را برای افراد در اتاق چت مجازی خود انجام دهید. فعال کردن ویژگی ویدیویی در بستر وبینار این امکان را به افراد می دهد تا سایر شرکت کنندگان را که شرکت می کنند ببینند.

اکنون برنامه های مردم غیرقابل پیش بینی است. این امر بویژه در مورد والدینی که در خانه کار می کنند صادق است و سعی در آرامش ذهن فرزندان خود دارند. اگر افراد نمی توانند در یک رویداد مجازی شرکت کنند، قبل از موعد اطمینان دهید که یک ضبط بعد از آن ارسال خواهد شد.