هدف موسسه کارگزار روابط عمومی، تعامل و ایجاد روابط با مشتریان و مردم است.  این کار  با آموزش، تحقیق و برنامه ریزی انجام می گیرد. کارگزار روابط عمومی ما می داند که چگونه می توان با مردم تعامل و توجه آنها را جلب کرد و چگونه آن را حفظ نمود.

اصول این کار توسعه بینش در خصوص مهارت ها و فرصت های ارتباطی و شناسایی دقیق استراتژی روابط عمومی است که به شما در تحقق اهداف مدنظر یاری می رساند. در واقع تمرکز بر روی موفقیت است و ارایه رویکردها و روش های نوآورانه که حصول به موفقیت را تضمین کند.

موسسه کارگزار روابط عمومی خدمات زیر را ارایه می دهد:

آموزش
استفاده از یک برنامه آموزشی منسجم از ویژگی‌های اصلی روابط عمومی است؛ چرا که با توجه به تغییرات جدید در علوم و فناوری همواره نیاز به کسب مهارت‌های خاص و جدید وجود دارد. آموزش و یادگیری باعث افزایش خلاقیت و توانایی متخصصان روابط عمومی می‌شود و درک آنها را برای انجام کارها و امور افزایش می‌دهد.
موسسه کارگزارروابط عمومی با طراحی دوره ها و کارگاه های آموزشی، مجموعه ای از برنامه های ویژه برای توسعه منابع انسانی اجرا خواهد کرد. شرکت کنندکان در این دوره ها خواهند توانست:
– روش ها و مدل های کلیدی روابط عمومی که در برنامه ریزی طرح ها و فعالیت های آتی آنان مؤثر واقع می شوند را بیاموزند.
– نحوه عملکرد نظریات و دیدگاه ها را در موقعیت های واقعی دریافته و از چگونگی ارزیابی موفقیت حاصله در ابعاد داخلی و خارجی مطلع شوند.

مشاوره
موسسه کارگزار روابط عمومی با استفاده از تجارب و روش های مختلف می تواند به سازمان ها و شرکت های دولتی و خصوصی خدمات مشاوره ارائه دهد.

استانداردسازی فعالیت ها
استانداردها جهت ارزیابی، بهبود و کیفیت برنامه های روابط عمومی تدوین می شوند. به عبارتی، این استانداردها چگونگی و روند تحقق و انجام فرآیندهای فعالیت ها و برنامه ها را شرح می دهند.
استانداردها، فرآیندها و شیوه های دقیق و نکته به نکته فعالیت های روابط عمومی را فراهم می آورند که می تواند مورد استفاده روابط عمومی ها قرار گیرد. موسسه کارگزار روابط عمومی قادر است با تدوین استانداردهای تخصصی، زمینه همسوسازی فعالیت های روابط عمومی را فراهم سازد.

محتوا
محتوا – چه بصری و چه نوشتاری – تعامل با مخاطبان هدف را افزایش می دهد.  در موسسه کارگزار روابط عمومی با همکاری بسیاری از استادان و کارشناسان، می توانیم پیام های استراتژیک و قدرتمندی را به منظور تعامل و جلب توجه بسازیم.

جوایز
برنده شدن یک جایزه می تواند تفاوت زیادی برای هر کسب و کار ایجاد کند. اما این مسئله اغلب در نتیجه یک تحقیق و برنامه ریزی و مقدار زیادی ارزش افزوده در فعالیت های روابط عمومی رخ می دهد.
موسسه کارگزار روابط عمومی معتقد است که کسب و کارها برای دریافت جوایز واقعی باید یک استراتژی داشته باشند تا برای آنها اعتبار ایجاد کند. موسسه  می تواند به شما توصیه و راهنمایی لازم در این ارتباط را ارایه کند.

رسانه های اجتماعی
امروزه رسانه های اجتماعی یک عنصر حیاتی از ارتباطات محسوب می شوند. هیچ کس نمی تواند آن را نادیده بگیرد.
برای حضور موثر در رسانه های اجتماعی، باید پیام های عالی بنویسیم و با تولید قطعه های محتوای بصری برای ایجاد حداکثر تاثیر، یک تک خط کامل و عالی به منظور جلب توجه و هدایت مخاطبان به سمت یک رویکرد خاص، بسازیم.

روابط رسانه ای
کسب و کارها نیازمند ارتباطات رسانه ای فوق العاده و برنامه ریزی شده هستند. روابط رسانه ای خوب روی دانستن این که مخاطبان ما چه چیزی می خواهند استوار است.
ما در برهه ای از زمان واقع شده ایم که روابط عمومی به عنوان علمی برتر در حال توسعه و پیشرفت است. در چنین شرایطی داشتن ارتباطی موفق با رسانه ها امری ضروری و حیاتی به شمار می رود.
برقراری ارتباط مناسب با رسانه ها و حضور موثر در رسانه های جدید، نتایجی دائمی به شما عرضه خواهد کرد. سازمان شما باید توانایی های رسانه ای قدرتمندی داشته باشد.
موسسه کارگزار روابط عمومی با به کارگیری روش های مناسب می تواند سازمان شما را در امر برقراری ارتباط مناسب با رسانه ها، یاری رساند.

رویدادهای ویژه
رویدادهای ویژه، توجه مردم و مخاطبان را به سازمان شما جلب می کند و یا مردم را به محل کار شما می آورد. برگزاری مسابقات و کارهای جالب توجه و برجسته، مراسم اعطای جوایز، میهمانی ها و ارائه سخنرانی ها، نمونه هایی از رویدادهای ویژه هستند.
موسسه کارگزار رابط عمومی با پشتوانه نیروی کارشناسی و تخصصی خود، دارای سابقه و تجارب روشن در امر طراحی، برنامه ریزی و اجرای رویدادهای ویژه است.

انتشارات
انتشارات، بلوک های ساختمانی هر برنامه روابط عمومی هستند و برای پاسخگویی به نیازهای خدمات پژوهشی  ارایه می دهد.