روابط‌عمومی در وضعیت دائمی تکامل قرار دارد و ابزارها و تکنولوژی هایی در اختیار دارد که موسسه شما اکنون می تواند از آنها استفاده کند. در این محیط به سرعت در حال تغییر، مهم است که بودجه روابط عمومی برای دستیابی به حداکثر تاثیر از تلاش ها تضمین شود.

در این حوزه، تغییرات زیر را شاهد خواهیم بود:

۱. روزنامه نگاران کمتری دخیل خواهند بود و تعداد تأثیرگذارتر بیشتر خواهد شد: نام تجاری شما نیاز به استراتژی تأثیرگذار روابط عمومی دارد که با استراتژی بازاریابی و برند شما ادغام می شود و به تأثیرگذارانی که مخاطبان شما بدان علاقه مند هستند، زوم می کند.

۲. مخاطبان شما بیش از همیشه در کانال های بیشتری فعال هستند: شما باید چنین باشید. بودجه ای را صرف آزمودن رویکرد محتوایی خود در هر مکان کنید تا مطمئن شوید پیام تبلیغاتی شما به مخاطبین تان در مکان های مختلفی با محتوایی که آنها می خواهند ببینند، می رسد.

۳. آیا استراتژی محتوایی شما با شاخص های کلیدی عملکرد کار می کند؟ چه چیزی را دارید اندازه گیری می کنید؟ آیا شاخص های کلیدی عملکرد را با استراتژی محتوایی ترکیب کرده اید؟ استراتژی محتوای رسانه های اجتماعی تان چطور؟ چگونه استراتژی تأثیرگذار شما با آن تناسب دارد؟ این نیازی نیست که کامل باشد، اما نام تجاری شما به یک نقطه شروع جامع نیاز دارد که بتوانید آن را ارزیابی کنید و از آن استفاده کنید.