شروع خوب این است که تصور کنید خریدار ایده آل یک برند کیست. از چه کلماتی استفاده می کنند؟ به چه سؤالاتی می پردازند که باید پاسخ داده شود؟ در توضیح محصول به آنها توجه کنید.

در اینجا سه ​​نکته برتر برای نوشتن توصیف محصول وجود دارد:

۱. خریدار ایده آل را بشناسید
بهترین توضیح و 
توصیف محصول، مخاطبان هدف را مستقیماً و شخصاً مخاطب قرار می دهد. برخی حتی با خریدار بالقوه مکالمه ای را شکل می دهند، در حالی که برخی دیگر به طنز اعتماد می کنند.

شروع خوب این است که تصور کنید خریدار ایده آل یک برند کیست. از چه کلماتی استفاده می کنند؟ به چه سؤالاتی می پردازند که باید پاسخ داده شود؟ در توضیح محصول به آنها توجه کنید.

۲. موجز باشید
به اشتراک گذاشتن دانش و جزئیات فنی در مورد یک محصول بسیار مهم است.

۳. از قدرت قصه گویی استفاده کنید
هنگام گفتن داستان، سوالات زیر را در نظر بگیرید:
چه کسی این محصول را تولید می کند؟
چه چیزی باعث ایجاد این محصول شده است؟
برای دستیابی به این محصول در قفسه چه موانعی را باید برطرف کرد؟
چگونه محصول مورد آزمایش قرار گرفته است؟