نویسنده: Francesco Pecoraro – هنگامی یک سازمان در یک توانایی مدیریتی پرتفوی واقعاً بالغ است که بتواند روی یک مجموعه مفید از فرایندها حساب کند. در حقیقت، داشتن فرایندهای مناسب نیز به پیوند پروژه ها در نمونه کارها با ابتکارات استراتژیک و ارزیابی تأثیرات (مالی و غیر مالی) کمک خواهد کرد.

مدیریت نمونه کارهای پروژه ها به سازمان ها امکان می دهد تا از سرمایه گذاری های پروژه های استراتژیک و برنامه ها، ارزش بیشتری کسب کنند. هنگامی که یک شرکت توانایی مدیریت بالقوه نمونه کارهای بالغ را دارد، هر پروژه یا تیم برنامه نتایج خود را برای اهداف و اهداف استراتژیک سازمانی خاص ضروری می داند.

بیایید اهمیت ارائه اطلاعات مفید به مدیران را تحلیل کنیم. علاوه بر این، ببینیم که چرا مهم است که فرآیندهای مناسب انجام شود.

اطلاعات در مورد نمونه کارهای پروژه ها
مجریان غالباً اطلاعاتی درباره سبد پروژه ها در دست دارند. در واقع، بیشتر اوقات آنها به این فکر نمی کنند که یک پروژه به چه خوبی انجام می شود یا مزایای حاصل از یک پروژه خاص چیست؟.

اهمیت داشتن فرایندهای مناسب
برای اینکه مدیران بتوانند اطلاعات لازم را برای درک تأثیر تصمیمات خود داشته باشند، سازمانها باید در فرایندها سرمایه گذاری کنند.

هنگامی یک سازمان در یک توانایی مدیریتی پرتفوی واقعاً بالغ است که بتواند روی یک مجموعه مفید از فرایندها حساب کند. در حقیقت، داشتن فرایندهای مناسب نیز به پیوند پروژه ها در نمونه کارها با ابتکارات استراتژیک و ارزیابی تأثیرات (مالی و غیر مالی) کمک خواهد کرد.

علاوه بر این، فرآیندهای مدیریت نمونه کارها شفافیت را در طی مراحل اجرا ایجاد می کنند.

یادت باشه
پرتفوی مهم است زیرا اطمینان حاصل می کند که پروژه ها و برنامه ها با استراتژی تجارت مطابقت دارند. سرانجام، تهیه اطلاعات مفید برای مدیران و داشتن فرایندهای مناسب بسیار مهم است.