بعضی اوقات ممکن است اتفاق بیفتد که یک برنامه کشته شود. دلایل این اتفاق می تواند متفاوت باشد. در حقیقت، یک برنامه می تواند برای زمان بندی بد، مدیریت ضعیف یا شروع بد شکست بخورد.

ارتباط خبر – بنابراین، در اینجا مراحل لازم برای شروع مجدد یک برنامه ذکر شده است:

تهیه برنامه
در طول آماده سازی برنامه، توجه به محیطی که برنامه در آن کار خواهد کرد، مهم است. علاوه بر این، درک این نکته که درایور برنامه و انتظارات ذینفعان چه خواهد بود، مفید است. این اطلاعات برای بازیابی پیشنهادات برنامه بسیار مهم است. با استفاده از این اطلاعات، مدیر برنامه می تواند برای برآورده کردن نیازهای ذینفعان، مدل عملیاتی برنامه و طراحی شروع برنامه را بازآفرینی کند.

آغاز برنامه
در طول شروع برنامه، مرحله برنامه ریزی آغاز می شود. در اصل، این فعالیت ها با اضافه کردن جزئیات بیشتر به گزاره ارزش جدید، روند فعال سازی مجدد برنامه را پشتیبانی می کنند. علاوه بر این، این فعالیت ها می توانند نقشه راه سطح بالایی را ایجاد کنند که زمینه را برای فعال شدن مجدد برنامه فراهم کند.

تنظیم برنامه
در طول تنظیم برنامه، تمام داده ها و اطلاعات به دست آمده در مراحل اولیه بیشتر مورد بررسی قرار می گیرد. فعالیت های انجام شده در این مرحله برنامه های مفصلی را برای فعال سازی مجدد برنامه ایجاد می کند. تمام این فعالیت ها، برنامه مدیریت برنامه و برنامه مربوطه را تولید می کند. در این مرحله می توان فرآیندهای برنامه را شروع کرد. اصولاً در این مرحله، تولید ارزش آغاز می شود.

مزایای برنامه
برای ارائه مزایای برنامه، اجرای مدل جدید لازم است. در اینجا می توانیم فعالیت های برنامه، مزایا و موفقیت ها را بیابیم. علاوه بر این، ارتباطات نقش مهمی در ارتقاء ارزش ذینفعان دارد.

یادت باشه
سازمان هنوز هم می تواند از اجرای برنامه بهره مند شود.