مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: مدیران شرکتهای تعاونی استان تا ۱۶ خرداد سال جاری فرصت دارند در نوزدهمین جشنواره تعاونی های برتر آذربایجان شرقی ثبت نام کنند.

ارتباط خبر – حسین فتحی اظهار کرد: فرایند به روز رسانی مدارک و بارگذاری اطلاعات لازم در سامانه جامع و هوشمند بخش تعاونی کشور جهت شرکت در نوزدهمین دوره جشنواره تعاونی‌های برتر فراهم شده است و تعاون‌گران استان می‌توانند با مراجعه به سامانه مربوط به نشانی https://taavoni.mcls.gov.ir
نسبت به شرکت در این جشنواره نسبت به بروز رسانی مدارک و مستندات در سامانه و همچنین در مهلت باقیمانده ثبت نام در این جشنواره اقدام کنند.

وی تاکید کرد: این جشنواره به منظور ترویج و توسعه فرهنگ تعاون و شناسایی تعاونی‌های موفق در سطوح استانی و ملی ، معرفی الگوهای برتر و تشویق تعاونی‌ها به تلاش برای بهبود و ارتقای حوزه‌ها و گرایش‌های مختلف کسب و کار، در شهریور ماه سال جاری در استان آذربایجان شرقی همزمان با سراسر کشور برگزار می‌ شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی، فتحی با اشاره به شعار سال رهبر معظم انقلاب مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم تصریح کرد: توجه ویژه به بخش تعاون و مشارکت مردم در فعالیت های تولیدی ، توزیعی و خدماتی در مناطق مختلف، ارتقاء جایگاه و معرفی توانمندی های این بخش، ایجاد انگیزه و رقابت سالم بین تعاونگران و انتقال دانش رسمی و بومی در تعاون و توسعه مشارکت‌های مردمی از جمله اهداف این جشنواره است.

وی در پایان گفت: تعاونگران استان آذربایجان شرقی برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به ادارات تعاون،کار و رفاه اجتماعی در شهرستانها مراجعه کنند.