فرماندار تبریز گفت: برای مرحله دوم انتخابات مجلس که در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو به صورت تمام الکترونیکی برگزار خواهد شد ۷۶۰ صندوق اخذ رای در نظر گرفته شده است.

ارتباط خبر – یونس فاتح امروز چهارشنبه، ۱۹ اردیبهشت در نشست خبری با موضوع مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: هشت کاندیدا برای چهار کرسی باقی‌مانده برای مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه رقابت خواهند کرد.

وی ادامه داد: ۹۱۳۸ نفر شامل اعضای اجرایی، نظارت، امنیتی، بازرسی در برگزاری مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو همکاری دارند.

فرماندار تبریز با بیان اینکه این انتخابات همزمان با سراسر کشور در روز جمعه، ۲۱ اردیبهشت‌ماه برگزار می شود، اظهار کرد: انتخابات مرحله دوم حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو به صورت تمام الکترونیکی برگزار خواهد شد، برای این مرحله از انتخابات در این حوزه انتخابیه ۷۶۰ صندوق اخذ رای در نظر گرفته شده است.

فاتح بیان کرد: برای محلاتی که تعداد رای دهندگان بالای ۱۰۰۰ نفر باشد چهار صندوق اخذ رای و برای محلاتی که تعداد رای‌های ۶۰۰ نفر باشد سه صندوق و برای زیر ۶۰۰ رای دو صندوق اخذ رای در نظر گرفته شده است.

وی در خصوص کسانی که می‌توانند در این مرحله رأی دهند، گفت: در دور دوم کسانی می‌توانند رأی دهند که در مرحله اول در حوزه انتخابیه خودشان رأی داده‌اند و یا در دوره قبل در هیچ شعبه‌ای رأی ندادند و یا رأی اولی‌هایی که در این بازه زمانی به سن قانونی رسیده‌اند می‌توانند در دور دوم انتخابات شرکت کنند.

فرماندار تبریز اظهار کرد: در این دوره از انتخابات از ساعت ۱۰ الی ۱۳ ظهر روز جمعه، ۲۱ اردیبهشت ماه برای اولین بار در حوزه‌ی انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو صندوق سیار ویژه‌ی اصحاب هنر و رسانه فعال خواهد بود.