تاثیرات ترندها بر نحوه اجرای روابط عمومی و ارتباطات

فرآیندی خلق کنید که به وسیله ی آن از ترندها آگاه شوید- مطمئن شوید که فرآیندی دارید که به وسیله آن تکنولوژی ها، ایده ها و فرآیند های جدید را پیگیری کنید. این ممکن است بر نحوه اجرای روابط عمومی و ارتباطات شما اثر بگذارد.

از نظر تاریخی، کارآموزان روابط‌عمومی همیشه خیلی کند خود را با تغییرات منطبق کرده اند. وقتی شبکه جهانی خلق شد، روابط عمومی باید برای تولید محتوا در این شبکه خط مقدم قرار می گرفت. اما این اتفاق نیفتاد. وقتی بهینه سازی موتور جستجو شکوفا می شد، کارآموزان روابط عمومی باید آن را در دست می گرفتند اما این کار را نکردند.

با این وجود دنیا اینقدر سریع در حال تغییر کرد است که خیلی راحت است حواسمان از موارد ضروری و مهم که خیلی هم زرق و برق ندارند به اسباب بازی های زرق و برق دار جدیدتر پرت شود. گارتنر تحلیلگری است که تکنولوژی ها و ترندها در بخش های مختلف را پیگیری می کند.

• فرآیندی خلق کنید که به وسیله ی آن از ترندها آگاه شوید- مطمئن شوید که فرآیندی دارید که به وسیله آن تکنولوژی ها، ایده ها و فرآیند های جدید را پیگیری کنید. این ممکن است بر نحوه اجرای روابط عمومی و ارتباطات شما اثر بگذارد.