توصیه‌هایی درباره مدیریت‌ روابط عمومی در طول بحران COVID-19

هیچ دلیلی برای قطع ارتباط وجود ندارد. ببینید آیا در این زمان استرس زا می توانید به مردم کمک کنید.بیش از حد معمول با تیم های خود ارتباط برقرار کنید و سلامت و ایمنی را بر همه چیز در اولویت قرار دهید.

در اینجا به ۵ گام اساسی اشاره شده است:

هیچ دلیلی برای قطع ارتباط وجود ندارد. ببینید آیا در این زمان استرس زا می توانید به مردم کمک کنید. بیش از حد معمول با تیم های خود ارتباط برقرار کنید و سلامت و ایمنی را بر همه چیز در اولویت قرار دهید.

تحقیق خود را انجام دهید

اکنون بیش از هر زمان دیگر، بسیار مهم است که ببینیم چه نوع داستانهایی توسط گزارشگران نوشته و منتشر می شوند. پیام ها چگونه تغییر کرده و اکنون چه تعداد از داستان های آنها مربوط به COVID-19 است؟ چه چیزی تغییر کرده و چه چیز تغییر نکرده است؟ آیا داستانهای شما با برندتان متناسب است؟

پیام خود را تغییر دهید
هنگامی که احساس کردید که نشریات و روزنامه نگاران هدف شما چه چیزی را پوشش می دهند، می توانید بر آن اساس، زاویه های پیام خودتان را تغییر دهید و ببینید چه نوع محتوایی برای مخاطبان هدف تان، جالب خواهد بود.

وقتی صحبت از مدیریت بحران است، صحبت کردن بسیار مهم است.

حساس باشید

هر کاری که می خواهید روی آن کار کنید، حساس باشید. این زمان پیچیده ای برای همه است و نباید نادیده گرفته شویم. ما در قلمرو بی نظیر روابط عمومی هستیم./شارا