فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی ۱۳۹۹

به همت انتشارات کارگزار روابط‌عمومی، سالنامه تخصصی سال ۱۳۹۹ روابط عمومی ایران با شعار “سالنامه تخصصی – کاربردی روابط عمومی، هدیه ای منحصر به فرد و ماندگار” با کیفیت عالی و چهار رنگ منتشر می شود.

به گزارش شارا، انتشارات کارگزار روابط عمومی با شناخت دقیق از خلاءها و نیازهای روابط عمومی ها همواره کوشیده است تا محصولات بدیع و ارزشمندی برای ارتقاء سطح دانش تخصصی، اجرایی و مدیریتی شاغلان روابط عمومی عرضه نماید. در راستای این هدف از سال ۱۳۹۰ برای نخستین بار در کشور فعالیتی نوین با عنوان تولید سالنامه تخصصی روابط عمومی در دستور کار این انتشارات قرار گرفت.

این سالنامه تخصصی و نفیس شامل محتوایی ارزشمند از جمله روزنگار و وقایع تاریخی روابط عمومی، آموزش های بنیـادی و تخصصی فعالیت در روابط عمومی، گاه نویسی تاریخ روابط عمومی ایران، کتاب‌نگاری روابط عمومی ایران و سایر مطالب جذاب و خواندنی مرتبط، جملات کلیدی و راهگشای آن و ده ها محتوای ارزشمند دیگر می باشد.

این سالنامه که در طی هفت سال گذشته برای شاغلان روابط عمومی به عنوان یک دایره المعارف شناخته می شود دارای بخش های مختلف زیر می باشد:

– روزنگار روابط عمومی ایران
– روابط عمومی ایران از نگاه صاحب نظران، مدیران و کارشناسان
– آشنایی با رویدادهای مهم روابط عمومی
– چکیده ای از مهمترین اندیشه های تاثیرگذار روابط عمومی
– ثبت نشان های افتخار حوزه روابط عمومی و ارتباطات در “سالنامه تخصصی روابط عمومی”
– معرفی تازه های نشر
– مطالب آموزشی و کاربردی از ایران و جهان
– برش هایی از فنون کاربردی روابط عمومی
– مروری بر مهمترین رویدادهای روابط عمومی در سال ۹۷
– معرفی هشت مدیر و کارشناس فعال روابط عمومی در سال ۱۳۹۷ در دو سطح ملی و استانی

دهمین شماره سالنامه تخصصی روابط عمومی ایران، چهار رنگ و در قطع خشتی با طراحی نفیس به صورت کاملا تخصصی بزودی توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر می شود.

علاقمندان جهت معرفی فعالیت های روابط عمومی، درج آگهی، سفارش و خرید سالنامه مذکور می توانند با شماره های ۸۸۶۱۷۵۷۶ و ۸۸۶۱۷۵۷۷ تماس حاصل نمایند.