نحوه رسیدن به بلوغ مدیریتی پرتفوی

مدیریت نمونه کارها به سازمانها کمک می کند تا از منابع خود به منظور پشتیبانی از مهمترین و استراتژیک ترین پروژه ها و برنامه ها استفاده کنند. به دست آوردن بلوغ مدیریتی پرتفوی، مرحله به مرحله صورت می گیرد. بسیاری از شرکت ها اغلب فکر می کنند که باید از ابتدا شروع کنند. در واقعیت، بیشتر آنها سفر را آغاز کرده اند.به دست آوردن بلوغ مدیریت پرتفوی
ارتباط خبر – شرکت هایی وجود دارند که اکثر اوقات بدون شناسایی آن اقدام به جمع آوری برخی از اطلاعات نمونه کارها می کنند. در حقیقت، این شرکت ها دارای فرایندها، فناوری ها و افرادی هستند که دستیابی به این هدف را تسهیل می کند.

معمولاً آنها با یک دید پیچیده در ذهن شروع می شوند. کاری که آنها باید انجام دهند این است که با گام های ساده و ارزشمند ادامه دهند. در حقیقت، برای فراهم کردن احساس بلوغ مدیریت سبد سازمان، نیاز به شناسایی قابلیت هایی دارند که بیشترین ارزش را با حداقل اختلال به همراه داشته باشند.

اصولاً با وجود این، سازمان های زیادی وجود دارند که می خواهند در مدیریت سبد متخصص باشند، اما اکثر آنها این کار را به خوبی انجام نمی دهند. آنها فقط باید در آغوش یک سفر گام به گام که به آنها اجازه می دهد سریعتر بالغ شوند، کارها را ساده نگه دارند.

استفاده  از فناوری برای مدیریت نمونه کارها
این یک واقعیت است که فناوری می تواند به رهبران در تصمیم گیری در مورد مدیریت سبد کمک کند. در عین حال می تواند یک حواس پرتی نیز باشد. در حقیقت، حتی اگر فناوری می تواند برای پرتفوی مخصوصاً بزرگ و پیچیده مفید باشد، اغلب در بسیاری موارد لازم نیست.

آنچه لازم است اطلاعات و داده ها هستند. در حقیقت، ساختار و تبدیل اطلاعات پراکنده به اطلاعات مفید مهم است تا رهبران بتوانند تصمیم بگیرند. این اطلاعات همچنین می تواند برای تجدید نظر در پروژه های استراتژیک استفاده شود.

یادت باشه
شرکت ها می توانند با ساده نگه داشتن چیزها و در آغوش گرفتن یک فرایند قدم به قدم، به بلوغ مدیریت پرتفوی برسند. سرانجام، استفاده از اطلاعات بسیار مهم است تا رهبران بتوانند در مورد مهمترین و استراتژیک ترین پروژه ها و برنامه ها تصمیم بگیرند.