چرا تجارت شما بیش از هر زمان دیگری به روابط عمومی و بازاریابی احتیاج دارد

یک چیز وجود دارد که می توانید در مورد آن اطمینان داشته باشید: بازاریابی و روابط عمومی. شما اکنون بیش از هر زمان دیگری به آنها احتیاج دارید. حتی در بیشتر مواقع، اولویت بندی راهکارهای ارتباطی صحیح به حفظ دید و شغل شما برای مشتریان و بازارهای هدف مورد نظر کمک می کند.

بیماری همه گیر COVID-19 همه مشاغل را در سراسر جهان تحت تأثیر قرار داده است، از تعطیلی موقت یا باز تحت تدابیر و اقدامات احتیاطی شدید بهداشتی. به نظر می رسد همه چیز نامشخص است و بله، شرایط تجارت تا مدتی بی ثبات خواهد بود. با این حال، یک چیز وجود دارد که می توانید در مورد آن اطمینان داشته باشید: بازاریابی و روابط عمومی. شما اکنون بیش از هر زمان دیگری به آنها احتیاج دارید. حتی در بیشتر مواقع، اولویت بندی راهکارهای ارتباطی صحیح به حفظ دید و شغل شما برای مشتریان و بازارهای هدف مورد نظر کمک می کند.

در حال حاضر، ترکیب روابط عمومی و بازاریابی در برنامه کاری شما می تواند به راحتی و ایمنی و اعتبار منجر شود تا مشتریان به وب سایت شما هدایت شوند. ماندن آنها بدان معنی است که آنها پس از گذشت تهدید بیماری همه گیر کروناویروس دوباره به سوی شما باز خواهند گشت.

هم اکنون مشتریان به دنبال شفافیت مطلق هستند، بنابراین برقراری ارتباط از طریق روابط عمومی و روش های بازاریابی به شکلی صادقانه، هوشمندانه ترین حرکتی است که می توانید انجام دهید.