کتاب “نقش رسانه ها در مدیریت سیل (مجموعه ابزارهای یکپارچه مدیریت سیل)” تالیف سازمان جهانی هواشناسی و شرکت جهانی آب در ۱۳۶ صفحه به همت انتشارات کارگزار روابط عمومی و با همکاری انجمن متخصصان روابط عمومی منتشر شد.
به گزارش روابط عمومی انتشارات کارگزار روابط عمومی، این کتاب در چهار بخش، اهمیت برنامه ریزی، نحوه نگارش یک برنامه جامع برای روابط عمومی، فرایند برنامهریزی برای کمپین روابط عمومی و برنامهریزی استراتژیک برای روابط عمومی منتشر شده است.
عنوان کتاب: نقش رسانه ها در مدیریت سیل
عنوان کتاب: نقش رسانه ها در مدیریت سیل
تهیه کنندگان: سازمان جهانی هواشناسی- شرکت جهانی آب
ترجمه: انتشارات کارگزار روابط عمومی
ویرایش: زهرا بابازاده گان
انتشارات: کارگزار روابط عمومی
نوبت چاپ: اول/ ۱۳۹۸
تعداد صفحات: ۲۴۰
تلفن پخش: ۰۹۱۲۱۹۳۸۴۱۹
پست الکترونیک: karGozar80@Yahoo.com